20 magyar vállalat prezentálja sajátmárkás termékeit az amszterdami világtalálkozón.


A Kereskedelmi Márkák Kiállítása (PLMA World of Private Label) az idén május 20-án nyílt meg; az eseményen az Agrármarketing Centrum évek óta teltházzal üzemelteti közösségi standját.

A sajátmárkás termékek globális térnyerése egyre inkább szembetűnő; Európa számos országában már meghaladják a 40%-os piaci részesedést, míg további kilenc országban a 30%-ot is túllépik - derül ki az Agrármarketing Centrum legfrissebb közleményéből. Ezek a "saját" márkák a világjárvány időszakában is megőrizték megerősített piaci helyzetüket, amelyet versenyképes árazásuk és folyamatosan javuló minőségük biztosít.

Az Agrármarketing Centrum (AMC) idén egy figyelemfelkeltő, 198 négyzetméteres közösségi standdal képviselteti magát az amszterdami rendezvényen, ahol 20 magyar élelmiszeripari vállalkozás mutatkozik be a nemzetközi közönség előtt. A kiállítás különleges hangsúlyt fektet az AMC exportfejlesztési üzletágára, a Hungarian Food Business Programra, amely célja, hogy összekapcsolja a magyar termékek iránt érdeklődő beszerzőket és a hazai gyártókat az online platformján keresztül. Érdekesség, hogy a magyar kiállítók többsége évről évre visszatérő résztvevője az eseménynek, ami a hazai élelmiszeripar folyamatos fejlődését tükrözi. A bemutatott termékek palettája ezúttal is rendkívül változatos: a szakmai látogatók füstölt hústermékek, száraztészták, konzervek és befőttek mellett fagyasztott zöldségeket, gyümölcsöket, zabszeleteket, müzliket és kekszeket is felfedezhetnek. Ezek a különlegességek nemcsak a hazai ízeket népszerűsítik, hanem lehetőséget kínálnak az áruházláncok és üzletek számára, hogy gazdagítsák termékkínálatukat. Az AMC célja, hogy a magyar élelmiszerek nemzetközi elismertsége tovább növekedjen, így hozzájárulva a hazai gazdaság fejlődéséhez.

A PLMA kiállítás különleges pavilonokban nyújt teret az élelmiszeripari és non-food termékeket előállító vállalatok számára. Az itt bemutatott termékek széles választékot kínálnak, amely magában foglalja a friss és fagyasztott élelmiszereket, a szárazárukat és italokat, valamint a kozmetikai és egészségügyi ipar termékeit. Emellett a háztartási és konyhai eszközök, az autóápolási cikkek, valamint a kertészeti termékek is helyet kaptak, lehetővé téve a látogatók számára, hogy felfedezzék a piacon elérhető legfrissebb innovációkat és trendeket.

Related posts