Meghan Markle a közelmúltban az Obama házaspárhoz mérte saját helyzetét, miközben finoman bírálta a királyi családot. Az ilyen megnyilvánulásokkal újra felkeltette a figyelmet, és rávilágított saját útjára, amelyet a hírnév és a hagyományos elvárások közö

A "Hercegné Szeretettel: Meghan" című Netflix sorozat körüli visszhangok nem éppen kedvezőek, ezért a streamingszolgáltató úgy döntött, hogy nem hosszabbítja meg a szerződést. Meghan Markle azonban nem adja fel, és új utakat keres, hogy folytassa azt, amit elkezdett.
Meghan Markle eltökélten halad tovább: a Netflix-szel való együttműködés nehézségei sem tántorítják el attól, hogy életmódtanácsait megossza a nagyvilággal. Ennek jegyében úgy döntött, hogy az Obama házaspárhoz hasonlítja saját törekvéseit és elkötelezettségét.
Meghan Markle, Sussex hercegnéje igyekezett derűsen nyilatkozni arról, hogy véget ért exkluzív megállapodása a Netflixszel. Washingtonban tartott beszédében az új "first look" (első betekintés) szerződést Barack és Michelle Obama Higher Ground nevű vállalatával kötött Netflix-partnerséghez hasonlította - számolt be róla a Daily Mail.
Azt mondta, az új szerződés "hihetetlen bizonyítéka annak, milyen erős a kapcsolatunk a Netflixszel", ugyanakkor a megállapodás több rugalmasságot ad neki és Harry hercegnek, hogy olyan projekteket is létrehozhassanak, amelyek nem illenek a Netflix profiljába, de máshol otthonra találhatnak. Meghan azt is elárulta, hogy új As Ever márkája számára rövid, kétperces receptvideókat tervez - immár a Netflixen kívül. A streamingóriás ugyan 2020-ban 100 millió dolláros szerződést kötött velük, de az utóbbi hónapokban egyre többen találgatták, vajon a cég el akar-e távolodni a házaspártól, miután Meghan Szeretettel: Meghan című életmódműsora rossz kritikákat kapott. A 44 éves hercegné szerint az új szerződés lehetőséget ad arra, hogy szabadabban fejlesszék a tartalmakat, és különböző közönségeket szólítsanak meg.
A királyi családtól való 2020-as távozásáról Meghan azt mondta:
Kifejtette, hogy a Netflix-szerződés lehetőséget biztosított számukra, hogy olyan projekteken dolgozhassanak, amelyek valóban szívügyüknek számítanak. Ebből az inspirációból született meg az ötlet, hogy az As Ever márka köré formálják új életmódvállalkozásukat:
Elképesztő módon megosztotta, hogy a karantén időszakában inkább Birkenstock papucsot húzott, és kényelmes tréningruhában töltötte a napjait otthon, miközben rengeteg lekvárt készített. Ez a kreatív elfoglaltság vált a vállalkozása alapkövévé.